Helgen

Nu var det jättelänge sedan jag skrev. Här myser vi hela dagarna. Meja växer & har börjat prata, skratta, upptäcka händerna, som är jättegoda att suga på & hänga med jättemycket. Det är så kul. Wilma är en superduktig storasyster som hjälper mig jättemycket. Tycker om att ge Meja välling, hjälper mig att bada henne & sitta & prata med henne. Vilka underbara tjejer vi har.

Just nu är Wilma så förkyld, har värsta hostan som inte vill ge sig. Hoppas bara den ger med sig snart, är så jobbigt & långtråkigt att vara inne dessa fina dagar. Och på torsdag fyller våran stora tjej 7 år!!! Då blir det kalas! Så i veckan är det bakning på schemat. Mini cupcakes med härligt strössel & mashmallows klubbor doppade i choklad och strössel. Så det ska väl gå att ordna. Nä, nu ska jag gå & hjälpa Wilma göra klart inbjudningskorten.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på er / Fia

2010-03-21 @ 16:47:50
Postat av: Anonym

Mina skön flickor! Kram/Faster A

2010-03-22 @ 22:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0