Fredag



I går hade vi främmande av mamma, pappa & mormor som firade Wilma. Wilmas faster Marika & Bosse kom också. Jättetrevligt!  Pizza blev det till middag & sedan tårta & fika till efterätt. Wilma fick massor av fina saker. Bla en till dosa till Wii, så nu kan man spela mot varandra. Marika hade gjort jättefina tennarmband till både Wilma & Meja. Många skratt blev det senare på kvällen med Marika & Bosse. Ni är för härliga! Alltid kul att träffa er. Det var en nöjd tjej som somnade fort efter Let´s dance. Och jag somnade också rätt fort när jag la huvudet på kudden.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Här händer det inte mycket... // Fia

2010-06-05 @ 10:48:15
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-19 @ 20:22:52
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0