Sol & varmt

Idag är det riktigt skönt ute. Solen värmer ju faktiskt. Och idag när jag vaknade tyckte jag det kändes ganska bra, så jag passade på att ta reda på lite tvätt som både behövdes i maskinen & en hög som behövdes strykas. Har ju dille på att stryka...haha. Sedan var Malin på en kopp kaffe, alltid kul att surra lite! Har hämtat Wilma för en stund sedan & idag fick en kompis följa med hem, så dom är ute & leker i lekstugan. Men aj vad jag får lida nu efter mina sysslor. Nu blir det ryggläge för min del. Imorgon ska jag till barnmorskan, så kanske jag skulle få komma till en sjukgymnast. Blir jobbigt annars i 4 månader till.

I helgen har Johan jagat hela helgen, så jag & Wilma har varit hos mamma & pappa i lördags. Passade på att vila där medans mamma & pappa roade Wilma. Mamma & Wilma bakade i lördags & var ute & lekte. Och söndagen hade vi främmande av Johans mormor, Kristoffer, Malin & Wilmer. Så då fikade vi, drack kaffe & surrade. Sedan for jag & Wilma en sväng till gammelmormor för att träffa min kusin med familj som var där & klippte mormors häck. Wilma plockade några sura små äpplen från äppelträdet. Men dom var nog inte så jättegoda, söta är dom i alla fall. Sedan åkte vi vidare till mamma & pappa för middag. Grillat kött, pommes, sallad & bröd, jättegott var det!

Vill också gratta min superfina kompis Anna som fyllde år i söndags! Grattis!
Var dit med present i måndags & firade henne. Blev bjuden på supergod blåbärspaj.
Och så han vi surra lite, det var ett bra tag sedan sist. Och Viggo han surrade också på!

Nu ska jag ta & kolla vad tjejerna gör, sedan blir det att vila på soffan en stund, innan det är dax för middag.
Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0