Fotografering



Idag har det varit fotografering på skolan. Så då är det ju viktigt vad man ska ha på sig! Visst är det en riktig snygging! Mormor kom igår & hade med sig en hel påse med kläder som hon lånat hem åt Wilma. Och det blev nästan allting. En nöjd & belåten tjej som genast ville ta på sig sina kläder på morgonen. Och behöver jag säga att rosa är favvo färgen. Sedan har dom badat med skolan idag, så det var en ganska trött tjej i eftermiddag.
Själv har jag varit hos barnmorskan idag & lyssnat på hjärtljuden, så mysigt. Har fortfarande kvar samma värk, men vi hoppas på att det snart ska bli bättre. Är nu 23+1. Barnet väger ca 600 gr och är ca 30 cm. Nu utvecklas svettkörtlar, men huden är fortfarande så pass tunn med bara lite fett så det ljumna vattnet är perfekt. Naglar på både fingrar och tår börjar växa ut. Vi längtar så mycket efter att se & krama den lilla. Wilma frågar ofta hur länge det är kvar. Lång väntan för storasyster. Nu ska jag ta & förbereda middagen. Idag blir det köttfärslimpa, potatis & morotsstuvning. Sedan en lugn kväll framför tv:n & Idol. Ha en skön eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Åh, världens vackraste tjej!! Jag längtar så mycket! På fredag mina kära! ;)

2009-09-22 @ 17:31:08
Postat av: Anonym

Vad fin hon ska ha blivit på korten / Fia

2009-09-22 @ 19:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0