Onsdag

Igår & idag har Wilma varit hemma från skolan. Eftersom hon fick ta vaccinsprutan i måndags, så har hon haft lite ont i armen & huvudvärk. Lite ont i kroppen också. Så vi har julstädat & fått upp lite ljusstakar & stjärnor. Även lite juldukar, plädar & kuddar. Så lite jul är det här hemma nu. Mysigt! Idag har Anna & Viggo varit & hälsat på. Så vi har äntligen fått en pratstund över en kopp te & fika. Var så längesedan jag träffade Anna. Har mest varit hemma eftersom jag har haft så mycket foglossningar, sammandragning & ett ganska så lågt blodvärde. Man har inte haft ork för någonting.
Men det ska väl bli bättre & snart är den lilla bebisen här. Längtar så mycket. Anna & Viggo kom med en present till bebisen idag, en liten mjuk haklapp & söta sockar i brunt. Tack så jättemycket Anna & Viggo!
Nu ska jag ta & förbereda middagen, blir nog köttfärssås & spagetti idag. Sedan är det Arga snickaren ikväll, så då blir det att krypa upp i soffan med en tekopp. Nä, nu är det dax att sätta igång med middagen.



Kommentarer
Postat av: Malin H

Mysigt att få börja adventspynta...har också börjat lite smått :-) Blev så sent igår, så vi hann inte förbi er som vi tänkte..men vi måste ju ses innan jul och allt! Hoppas allt är bra! kram!

2009-11-25 @ 19:54:38
Postat av: Anna

Hej! Kul att vi hamnade i samma grupp på föräldrautbildningen. Allid lite enklare om man känner igen ett ansikte sedan tidigare :) Läser att du har tvättat upp barnkläderna och fixat i rummet till den lilla. Härligt! Tapeterna som jag har beställt har inte kommit än, så jag ligger rejält bakom! Hoppas bara på lite energi så projektet kan bli klart. Nåväl, ses på torsdag! Anna

2009-11-29 @ 18:13:06
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0