Cykeltur

Idag har vi varit lediga & myst. Tog en cykeltur efter frulle & hamnade hos min mormor. Och där blev vi bjudna på kroppkakor, så gott!!! Vilken tur, slapp laga lunch. Vi satt ute hos mormor i solen & Wilma hittade ett hopprep, hink & spade i garaget, så hon roade sig för fullt. Efter någon timme cyklade vi hemmåt. På em kom Malin, Tindra & Milton & hälsade på. Och Anna & Viggo kikade också förbi. Drack kaffe & surrade. Wilma & Tindra sparkade med sina sparkcyklar ute på altanen, så söta!!!  Gjorde kycklingsallad med vitlöksbröd till middag, jättesmarrigt. Har också hunnit med att klippa Johan, behövdes verkligen. Nu ska jag ta & mysa med Johan framför tv:n & dricka lite te. Vi har också hyrt en film som vi ska mysa & se. Så ha en bra kväll allihopa. För det ska jag ha. Alla ni som läser mina inlägg, vore jättekul med en kommentar från er. Alltid kul!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ringt idag men du var visst hos din mormor. Läser att allt är bra med er så fortsätt med det. Vi hörs och ses / Din Fia

2009-04-22 @ 22:09:08
Postat av: Anonym

Min kommentar kom visst inte in, gör ett nytt försök...

Läser att allt är bra med er så fortsätt med det och hoppas att filmen är bra.

Ha det bäst / din Fia

2009-04-22 @ 22:10:37
Postat av: Malin G

men pussgurkis, nu kommer ja med en kommentar, trots ja e trött o har grus i ögonen tror ja, för ja har slöjdat tills nu..

Våga bjussa på en kopp kaffe, eller kanske 3 imorron på kursen om ja nu e trött i ögat fortfarande efter detta lååååånga & sena meddelande!

Tusen tack för idag, alltid lika kul umgås med er..



Kram & natti!!!

2009-04-22 @ 22:36:25
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0