Hemmadag

Idag är jag & Wilma lediga & bara myser. Lite rastlös är hon faktiskt. Det blev ju så dåligt väder idag. Blåsigt & nån droppe regn. Så vi har bakat en långpannekaka, tvättat & städat lite idag.
Nu ska vi sätta oss & pyssla en stund innan det är dax att börja med middagen. Idag tror jag det blir en sallad med nått gott bröd till. Ikväll är det ju fotboll hela kvällen på tv, så jag tror jag ska köpa mig en bra tidning & lägga mej tidigt ikväll. Igår somnade jag inte förrän kl 02.00. Är ganska trött idag faktiskt. Jag kräver mycket sömn.
Igår var jag & Wilma & hälsade på Malin, Felicia, Tindra & lilla Milton. Himla snygg kille.
Så Grattis till er, våra fina vänner Malin & Magnus till eran lilla Milton! Och du Malin!, den här gången tror jag du har fått en som är ganska lik på dej :)
Nu är Wilma pysselsugen, så nu måste jag sluta.



Kommentarer
Postat av: johanna

Mums! :)

2008-06-10 @ 21:37:41
Postat av: Malin

Såg riktigt smarrig ut... Kram!

2008-06-13 @ 20:20:06
Postat av: Rutmarie

Kan du inte lägga ut receptet på kakan?

Den såg så smarrig ut.

2008-06-16 @ 14:59:16
URL: http://Saker i livet
Postat av: Malin

Hejj älskade VÄNNEN!!! Tusen tack för grattiset, o ja kan hålla med om att han e ju ganska lik mejj, kul, hihi...

Tack oxå för en mkt trevlig misommar, de e ju alltid lika kul att få tillbringa många timmar med er familj!

Nu dags för frulle, för nu vakna tjejjerna o ja o lilleman kl 9, man kan inte klaga annat på än regnet idag..



Hoppas ni har en bra dag på Leo´s, KRAAM!!!

2008-06-24 @ 09:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0