Veckan som varit...

Började om att jobba i måndags efter den långa förkylningen, jag som trodde att förkylningen började gå över. Det är nästan värre nu...jag tror jag blir knäpp på denna hosta. Jag hostar, hostar,hostar & hostar. Man blir alldeles slut i kroppen. Och vi har börjat rean på jobbat, så det har varit massor med folk, och så jag som måste springa iväg mitt i allt, när man håller på att hjälpa en kund för att man måste  iväg på kontoret och dricka, för man hostar så man tror man ska spy. Inte kul. Idag vaknade jag med feber så jag var tvungen att ringa in Fia, en kompis som jobbar extra hos oss. Tack Fia för att du kunde hoppa in, annars hade det blivit kämpigt för mamma att vara själv idag. Idag blir det att vila, dricka varmt & käka alvedon.

I onsdags var jag hos Annika på Mary Kay party. Hade inte tänkt handla. Men det slutade med att jag for hem med en påse rengöringskrämer för 1650:- ! Dyrt blev det. Men jag har verkligt problem med alla min allergier, så jag ska testa detta. Det lät bra, så vi får väl se.  

Wilma & Johan har åkt iväg till några bekanta nu, så Wilma ska få leka en stund, så jag ska ta och lägga mej i soffan &  läsa färdigt min bok, Lisa Marklunds - Livstid. En bra bok, har läst många av hennes andra böcker.  Jag gillar dom. Sedan blir det väl att göra lite lunch, vad man nu ska hitta på för gott.  Man är ganska less på allting. Så vi får väl se. Längtar till våren när man kan sätta sig på baksidan vid grillen & sola & grilla korv. Det är mysigt. Men nu har vi ju ätligen fått lite kyla & snö. Skulle bara ha kommit lite tidigare. Nu kan barnen åka skidor, pulka, sparka och skotta i snön som man ska när det är vinter. Och det är så vackert ute nu på träden, och när solen har börjat komma fram. Man blir lite piggare av det bara.  Så snart är våren här, det går fort. Och det ska bli ganska skönt med lite mer värmade sol. Det behöver jag.



Kommentarer
Postat av: malin

Skickar några "krya-på-dig-kramar"! Hoppas att du får bli frisk snart...Vad jobbigt med din förkylning..
Blev ju så inspirerad av att din blogg, så jag ville oxå göra min egen lite mer personlig...
Vi får ta och ses snart...

2008-01-27 @ 18:35:10
Postat av: Malin

Produkter från Mary-Kay för 1650:-, vaddå shopping på hög nivå?? :-)
( här blir det en Nivea-hudlotion från Ica på sin höjd...hahaha :-)

2008-01-27 @ 18:36:55
Postat av: Malin

Ok..sista inlägget nu.. Men kika in på www.styleroom.se, en sajt jag tror du kan gilla!
Kram!!

2008-01-27 @ 18:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0