Kladdkakemuffins

Det blev lite bak idag, fast min lilla hjälpreda fick främmande av sin bästa kompis. Så jag snörde ihop en långpanna kärleksmums & några kladdkakemuffins. Lite fika i frysen är alltid bra att ha. Och när ni kommer till helgen tjejer!
Har varit lite piggare idag, och då tänkte jag passa på. Imorgon vet man aldrig om man har lika mycket ork. Det är som att det blir mer värk på kvällarna, så vi får väl se hur jag känner mig ikväll när man har gått an idag. Nä nu är min pannkaka klar, dax för middagen!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du känner dig lite bättre, hoppas det får hålla i sig. Längtar tills i helgen och smaka dina godsaker, lägg gärna ut receptet på kladdmuffins oxå / Fia

2009-09-24 @ 16:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0