Trevligt sällskap...

Idag var vi också lediga & myste i sängen en lång stund. Älskar dessa underbara stunder på morgonen. Bara ligga & dra sig länge & småsurra. Wilma är ju så stor nu, så hon tycker också det är mysigt & har inte alltid brottom upp. Sedan gjorde vi lunch, Johan kom hem & åt idag. Plättar med sylt & grädde...mums... Wilma fick ringa efter en kompis, så hon har lekt nästan hela dagen. På eftermiddagen kom Malin, Tindra & Milton & hälsade på, & av dom fick jag en supersnygg skål med dekorationsfrukter som Malin har gjort. Tack så jättemycket! Blev jätteglad! Den står på bänken i köket fylld med frukt nu. Så fint! Bjöd dom på kycklinggryta & ris, blev jättegott. Med en massa nyttigheter i. Kyckling, svamp, lök, avokado, bacon...gott...gott!
Har strukit lite tvätt & tvättat några maskiner, nattat Wilma & sett Den rätte för Rosing. Så nu ska jag gå & packa Wilmas badväska för morgondagen. Sedan längtar jag att få lägga mig & dra täcket över huvudet & drömma söta drömmar.
                                                                                           
                           
Den fina skålen, som Malin gjort!  
                                                        / Sov gott ni också & dröm söta drömmar...
                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0