Ett år äldre...

...blev jag i onsdags! En härlig dag med mycket sol, som faktiskt värmde :) Härligt, äntligen!
Fia & Oskar kom på förmiddagen & käkade lunch med oss, sedan gick vi på lekparken en stund. Busade, gungade & klättrade.
Sedan gick vi in & fikade tårta. Gott efter lite lekande ute. Av dom fick jag & Wilma också en jättefin blomma. Tack Fia & Oskar!
På eftermiddagen kom det lite mera främmande. Fikade, surrade & hade trevligt. Har fått jättefina presenter, en svart skinnväska, en parfym, pengar, snygga kaffemuggar & underlägg, en glaskupa med flytljus, bodylotion med jättegod doft från Body Shop & jättefina blommor. Wilma hade broderat en tavla åt mig,  jättefin var den! Och slagit in den med tomtepapper, snyggtjejen min!
Inte helt fel att fylla år, när man blir så här bortskämd :)
                                                                              



Kram till er alla! Och tack för presenterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0