Söndag...

Igår söndag gjorde vi inte så mycket på förmiddagen. Blev en lång sovmorgon & sedan en god frulle. Gick ut på gården hela familjen, Wilma & Johan gjorde en snögrotta på baksidan. Skönt med lite frisk luft, lite blåsigt men varmt. På eftermiddagen kom Chrille, Malin & lilla Wilmer & hälsade på. Hade gjort räksoppa som vi åt, blev riktigt god faktiskt. Sedan satt vi & surrade & drack kaffe. Wilmer var glad som en solstråle hela kvällen. Så fort Wilma fladdrade med sitt hår började han skratta så gott. Han tyckte om att känna på det. När Wilma somnade satt jag & scrappade en lång stund. Som sagt, när jag sätter mig har jag väldigt svårt att sluta. Klockan var nog 02.00 när jag kom i säng.
Jättekul Chrille, Malin & Wilmer att ni kom & hälsade på!  Är alltid kul att träffa er. Får inte bli så långt till nästa gång!
Här kommer lite bilder på en glad liten Wilmer.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0