Fredag & mysdag...

Idag har vi bara myst & knorrat på inomhus. Wilma är fortfarande väldigt förkyld & hostar jättemycket.
Vi har sovit till nästan 11.00 på dagarna, eftersom kvällarna & nätterna har varit så jobbiga med hostan som aldrig vill ge sig. Snart kanske hostmedicinen börjar att hjälpa. Vi har suttit både idag & igår & pysslat med våra album. Wilma har egna scrapping grejor, så hon pysslar i sitt album, medans jag gör färdigt i mina. Har suttit med korten från förra vintern då vi var med Peter i Malmisjaur & körde skoter & pimplade. Sedan har jag börjat på sommarbilder från -07. Så kul att titta tillbaka på alla korten. När jag har ett scrappingil kan jag sitta hur länge som helst, glömmer bort tiden helt. Igår kväll satt jag när Wilma hade somnat till klockan var över 12. Är sååå kul!!! Var och köpte mera papper & klisterbokstäver, det kan man aldrig få för mycket av. Jag tar verkligen upp hela köksbordet när jag sprider ut alla mina papper, dekorationer, stämplar, pennor, saxar...Johan brukar undra om jag hittar mina grejor i all röra. Men jag vet precis var jag har allt. Och nu har Wilma  börjat precis som jag. Så ni kan ju bara föreställa er hur det ser ut när vi båda tömmer våra grejor på köksbodet & sätter igång!
Älskar verkligen att sitta & fundera, planera & trixa mig fram bland färger av papper, gnuggbokstäver, dekorationer mm. Har verkligen fått dille på gnuggisar. Dom jag köpte nu ser verkligen ut som om det är i pappret det sitter, Sååå fina!!!!
Ni som inte scrappar, sätt igång...ni kommer älska det!


Kommentarer
Postat av: Fia

Hejsan!

Vad fint du gör! JAg sitter oxå och pysslar nu medans jag är ledig från skolan och jag hoppas att jag fortsätter fast skolan startar för det lugnar en orolig Fia.

Jag fick ditt sms och visst måste vi ta en kväll eller en dag på en helg för att pyssla, det skulle jag verkligen vilja men kanske mest bara för att träffas och surra :-)



Ha det bäst och krya på er / Kram Fia

2009-01-09 @ 20:11:44
Postat av: Malin

Hej, jag gick också upp ungefär 20 kg när jag väntade wilmer.. En middagsdejt får vi ta och styra upp snart, kanske nästa helg? Vi får väl höras lite närmare. Nu i veckan har wilmer faktiskt varit lite grinig men inte farligt, han skriker ju iallafall inte :) Hoppas att wilmas hosta bättrar sig och ni snart är pigga och krya allihop. kram

2009-01-11 @ 09:21:43
URL: http://mmmalin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0