Glada skratt...

Idag har jag jobbat förmiddag, och sedan åkte jag & hämtade Wilma på dagis. Käkade lite mellis när vi kom hem & bara slappade en stund. Sedan kom Anna & Viggo förbi & hälsade på. Kul med en pratstund! Wilma & Viggo ritade & busade. Viggo skrattade & var såg glad åt Wilma, passade på att ta lite kort.
Sedan blev det handling när Johan kom hem & tacos till middag...mums...alltid lika gott! Blev en tidig kväll för Wilma, imorgon måste vi upp tidigt, ska på barnteater imorgon bitti. Wilma längtar & faktiskt jag med, teater är alltid kul!
Blev lite bus i sängen & en bra bok, sedan surrade Wilma en lång stund innan hon kunde koppla av & försöka somna.
Har sett Top model på tv, och ska nu gå & hänga lite tvätt innan sängen & den nya tidningen väntar.
Här kommer lite härliga kort från idag!!!



 



En glad liten Viggo! Alla fick sig ett gott skratt...



En glad & trött Wilma...
                                                                                                                         /  Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vilka vackra barn! :) Sidan heter polaroid.net och så hittar du något ställe där det står download, sen sköter det sej självt om jag minns rätt :)

Hoppas allt är bra annars, jag hör av mej sen får ni höra om min helg! :) (vi ska på skotersafari också på lördagen, med gänget då såklart) ;)Puss och kram!

2009-02-04 @ 23:25:54
Postat av: Anonym

Hejsan! Vilka härliga bilder du tagit. Hoppas vi kan träffs nån dag framöver.

Ha det bäst / kram Fia

2009-02-05 @ 18:59:58
Postat av: Anna

Oj vilka godingar, de blev bra kort de där.

Måste få sno ett kort sen.

Ha det bäst kram Anna...

2009-02-09 @ 21:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0