Måndag

Idag har Wilma varit hemma från skolan. Vaknade i natt & klagade på magen. Somnade om i våran säng efter ett tag, hon började surra & var rätt pigg vid ett tiden inatt. Kan säga att det var inte jag. Så jag har varit trött idag, blir en tidig kväll. Så idag har vi målat i målarböcker, pysslat & Wilma har berättat sagor för mig. Hon har ställt iordning julkrubban & figurerna & berättat sagor. Sedan har vi vilat & tittat på film när Wilma var liten. Mysigt har vi haft i alla fall. Har nyss plockat bort middagen & Johan & Wilma myser framför tv:n, är snart julkalendern. Och det kan man ju inte missa, om än man sett den på morgonen :)
Blir en tidig kväll för Wilma ikväll, & hoppas att magontet har gått över till imorgon.
Sedan har Johan hockeyträning ikväll & jag ska krypa ner med en tekopp & se Simon & Tomas på tv.


Kommentarer
Postat av: Anna

Känns helt magiskt att faktiskt snart få träffa den lilla krabaten. Live! Idag har barnet levt rövare i magen och inatt vaknade och skrattade för att det var så livat. Det är härligt! Kan inte låta bli att undra över hur det lilla livet ser ut, vem han/hon är lik. Idag går jag in i vecka 34 så nu är det ju inte vidare värst lång tid kvar. Bara att stå ut! Namn är svårt. Vi är nog ganska säkra på Lilly om det blir en tjej (vilket jag tror) men är det en kille som dimper ner så är vi inte riktigt överens. Har några förslag men inget klart. Det är så svårt! Tycker det finns fler tjejnamn är killnamn. Liksom lite enklare. Wille och Meja är fint, passar bra till Wilma J



Ska du på Försäkringskassainfo idag? Jag ska dit men gruvar mig. Huga, det känns så komplicerat med dagar hit och dit, bla, bla, bla. Men det är väl bara att lära sig, för pengarna lär man ju behöva!



Förresten, har kikat på några gamla inlägg som du skrivit. Vi har ju för tusan stuga i Pilträsk! Världen är liten!

2009-12-08 @ 10:48:41
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0