Vårnytt

Snyggt & vårfint blev det i vardagsrummet med dom nya kuddarna & dukarna som jag köpte på Duka, när jag & Wilma var på shopping. Så nu är det städat, fint & limegrönt!!! Blir aldrig less på den härliga färgen. Och glad av den blir jag också...ha ha!!!
I går kväll hade jag besök av tjej polarna Fia & Anna. Jättekul tjejer & tack för en mysig te & surr kväll! Idag har jag & Wilma varit på cykeltur i det fina vädret. Cyklade förbi min mormor, där vi drack kaffe & åt glass...mums! Gjorde lite ärenden & sedan cyklade vi hem. Har packat för Umeå trippen till syrran. För när Johan slutar kl 16 åker vi. Ska stanna till imorgon, gå på stan, fika & mysa tillsammans med världens bästa syster. Som jag längtar efter massor!!! På torsdagkväll på vägen hem blir det nog att stanna till i sjulsmark för lite valborgsfirande tillsammans med Wilmas fastrar & kusiner. Nu ska jag ta & packa det sista. Ha en trevlig valborgs allihopa!


Kommentarer
Postat av: Malin H

Håller med dig, limegrönt är en härlig färg! Du hittar ju så fina saker när du e iväg :-) Kanske skulle anlita dig som personal shopper..så he blir lite ordning hemma hos mig oxå..hihihi!

Ha en skön valborgshelg å ta´t lugnt med eldandet

:-) Kram!

2009-04-29 @ 18:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0