Söndag

Har slappat efter gårdagens 14 timmars jobb. Känner mig ganska slö idag. Jobbade till 03.00 i natt, så det blev en lång sovmorgon eftersom Wilma sovit hos mamma & pappa. Johan ligger i feber & är jätteförkyld, så det var bra hon ville sova där. Jag som jobbade & Johans som låg & sov hela dagen. Och hos mamma & pappa har hon fått 100% uppmärksamhet...ha ha!!! Imorgon ska jag & Wilma åka till Piteå, på lite shopping! Wilma ska få lite nya kläder, tights har hon beställt. Sedan ska vi gå & käka & bara mysa. Ska kolla på ett par nya jeans också. Skulle vilja ha några stuprör i en snygg tvätt. Får väl se om jag hittar något. Jeansen är det bästa plagget, helt klart! Och mina i garderoben har tyvärr blivit för stora, för nötta, för tråkig. Så nya behövs!!! Ska svänga förbi farmor & farfar på en kopp kaffe också. Sedan får vi se vad vi hittar på. Nu ska jag i alla fall gå & dricka lite te & käka en kvällsmacka. Ha en mysig kväll!   


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du hade fullt upp i lördags, fanns ingen tid att surra med mig :-( men så är det...

Vi kan surra en annan gång kanske :-)



Vad tråkigt med Johan, du får säga att han ska sluta svamla :-) (Hälsa att han ska krya på sig)



Hittade ni lite nya kläder i stan???



Ha det bäst / din Fia

2009-04-27 @ 21:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0