Picknick i vårsolen

I tisdags var vi lediga hela familjen, så mysigt! Vi packade matsäck & åkte till mamma & pappas stuga. Satt & solade & åt i en uppskottad grotta nere vid sjön. Efter ett tag fick Johan sån migrän så vi åkte hem & jag fortsatte att sola hemma på baksidan. Wilma lekte ute i snön, så Johan fick vila bort huvudvärken ifred. På eftermiddagen var Wilma & Johan ut på en cykelsväng. Vilket Wilma hade tjatat om hela dagen. Är ju så kul när man får ta fram cykeln. Blev tacos till middag & mamma kom & åt med oss. Supergott! Jag & Johan hade hyrt en film som vi sedan kröp ner i sängen & såg på Wilmas dvd. Båda somnade så vi vet inte riktigt om filmen var bra :) var så trötta efter nästan hela dagen ute i solen. Men det är så härligt nu när solen börjat visa sig!!!


Kommentarer
Postat av: johanna

hej mina alskade! Sa fina ni ar! :) Nu har jag skrivit pa bloggen sa ni kan ga in och kolla! Jag har inga pengar pa mobilen men allt ar underbart! Jag vill inte hem! :) Alla mar bra och har blivit fina och bruna :) Halsa alla! Alskar er! Puss Puss Puss!

2009-04-16 @ 15:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0