Feber

Igår började Wilma se lite hängig ut & ville inte äta. Tog feber innan hon skulle gå & sova, men visade ingenting. Tänkte att hon kanske bara är trött. Men vaknade av samma trötthet & dålig matlust även idag. Var hos gammelmormor en stund medans jag var på kurs, tycktes vara lite piggare. Tog en liten cykelsväng efter middagen & när vi kom tillbaka såg hon hängig ut igen. Tog feber, & nu visade den 38.2. Så det är det som har varit på gång. Trött tjej som somnade fort i våran säng. Imorgon är Johan ledig, så då får dom mysa & vila. Hoppas febern är borta. Nu ska jag gå & ta en tekopp & en mjukkaka, är hungrig. Sedan ska jag krypa ner med Wilma & se en film på dvd. Känner mig trött ikväll. Sov gott allihopa.

Kommentarer
Postat av: Malin H

Krya på dig Wilma! Vi kommer och hälsar på snart igen :-)

2009-04-25 @ 11:59:06
Postat av: Anonym

Hoppas hon har blivit bättre... annars får ni hälsa att hon ska krya på sig / Fia

2009-04-25 @ 14:52:39
Postat av: Annika

Jaha, nu var det Wilmas tur att va sjuk. Hon har ju klarat sig länge.Alltid lika tråkigt!!! Hoppas hon blir frisk snart så vi kan träffas.Kramisar/Annika

2009-04-25 @ 19:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0