Picknick i stugan...

I söndags följde jag & Wilma med mamma & pappa till stugan. Pappa skulle sätta fast bryggan innan snön kommer, & plocka bort lite andra saker. Det var en jättefin höstdag & Johan var ändå i skogen & jagade, så det passade bra att följa med. Vi packade en picknickkorg med kaffe, saft, chockladbollar & blåbärskaka...mums så gott det var! Wilma hjälpte morfar att knyta repet till bryggan, sedan gjorde vi en djurpark med plastdjuren i sandlådan, picknickade & hade det jätteskönt. Hoppas på fler sådana dagar!












Kommentarer
Postat av: Malin G

Hej raring!! Tack för din kommentar! Nu sitter jag här i slingat överhår, blev jätte nöjd.. sen har jag stått med speglar o satt fast nya ljusa ext på sidorna i över 1½h, pust! Så nu har jag håret till midjan ungefär (ja de e ju så långt innan man klippt de) =)) o nacken e super kort, för där har jag inte satt en enda, haha! Snyggve!?

Elin kommer imorron på morronkaffe o som hjälpande hand, sen kl 17 ska jag o klippa till det, så då gäller de väl att uppdatera här med nya pix?

Jätte fina kort från en mkt härlig stuga hade du!

Ja vi MÅSTE ses i helgen, kändes som de blev så snabbt sist! Flisan skulle iväg, de var trötta barn, o gubbarna hade tydligen glömt sina klockor inne båda två!?? ;-)



Vi hörs, stooor kram till dej!!! /Mallanbrallan

2008-10-16 @ 22:51:13
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: syster yster

Hej finaste! Ja visst är dom najs dom tänderna! :) självklart ska jag ringa och prata, har alltid tid för dej förstår du! :) Det skulle vara jättekul att ta bilder ute.. helst medan alla fina gula löv finns kvar.. men jag kommer nog hem inte nästa helg men där nästa! :) Då ska vi fota! Jag ringer dej i morgon och berättar om hur sittningen var! Måste börja tänka royal nu och hitta till min inre prinsessa! ;) Hälsa alla! Puss och kram, älskar er!

2008-10-17 @ 15:41:50
Postat av: syster yster

Vilka underbara bilder på Wimlan förresten! <3

2008-10-17 @ 15:43:16
Postat av: Malin G

Hej hej, tänkte höra med er om vi ska fira lite helloween tillsammans?? e väl helgen den 1/11? ska grejja med kläder på barnen o annat pynt här hemma, ha lite spökerier tänkte jag, god mat o spela spel..? kramen =)

2008-10-18 @ 00:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0