Torsdag

Idag har det inte hänt så mycket spännande. Jag har jobbat & var hemma jättesent ikväll, kring 19.30. Vi har haft så mycket idag innan farsdag.  Sedan blev det gå igenom lite grejor & handla lite innan jag var hemma. Köpte gravad lax...mums...skulle kunna äta hur många hårdbrödmackor med lax som helst & en kopp te till. Det blev min middag ikväll. Wilma & Johan åt pannkaka som mormor hade skickat. Sedan var mamma & pappa förbi, Wilma skulle ha trolleri för dom.  Peter kom också förbi & fick se på trolleri. Har varit & lånat hem lite kläder, behövs lite nytt i garderoben har jag märkt. Väldigt brist på tröjor är det just nu. Sedan var jag & hämtade ut byxorna som jag hade beställt åt Wilma. Svarta velour byxor från H&M. Beställde tidigare ett par i lila med en lilarandig tröja till. Var slut dom svarta då, så dom kom nu istället. Är så mjukt & skönt med velour. Nu ska jag gå & prova det jag har lånat hem, sedan kom det en ny Allt i hemmet idag i brevlådan. Så snart blir det duschen, sängen & Allt i hemmet. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0