Tisdag

Idag har jag jobbat, och haft ganska mycket att göra. Så ikväll har jag varit trött när jag kom hem. Blev handling efter jobbet, så jag var hemma ganska sent. Är så skönt att ha handlat då jag är ledig imorgon. Tänkte kanske baka lite till bullar, har fått ett bakil, & då är det bara att passa på! Sedan ska jag & Wilma ta en prommis in på byn. Vi ska handla hem lite pysselgrejor, och göra lite julklappar. Vi har våra planer, & Wilma är i ett riktigt pysselil nu. Vill bara pyssla, klippa, rita, limma...Sedan ska vi göra lite andra ärenden också. Lämna in för att göra julkort på Wilma, & då ska jag passa på att göra förstoringar till min fotovägg ( som så småningom ska bli i vardagsrummet ). Tänkte ha på äpplena som jag har fotat hos mormor & taggtråden som syrran har fotat i stugan. Tror det kommer bli jättefint. Ska eventuellt på Ikea på söndag, jag, Wilma, mamma & mormor. Så då tänkte jag köpa ramar till korten där. Ekramar ska jag nog ha. Nä, nu ska jag gå & surra lite med Johan, innan det är dax att gå & sova.  Har surrat med Johan, Peter & Mattias när dom satt & såg Jakt & fiske, men dom var inte så pratig, tyckte nog att jag skulle vara lite tyst ha ha... men nu har nog Johan tid!  Och sedan är det sängen som gäller, är så trött ikväll också.
Blir det inte snyggt med dom här korten på min fotovägg? Det tror jag!





Foto: Syrran sommaren -07


Kommentarer
Postat av: Fia

Hejsan!

Bara älskar era kort, måste verkligen gå på kurs med er... /Kram Fia

2008-11-19 @ 10:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0