Onsdag

Jobbat idag & sedan var vi till mamma & åt. Mammas goda blåbärsgröt...mums... Wilma & Johan tyckte också den var jättegod. Sedan när vi kom hem ville Wilma visa trollerikonster, & sedan var det sängdax. Kvällarna går så fort, man hinner inte göra så mycket under veckorna efter jobbet & middagen. Då är det bara en liten stund kvar innan Wilma ska gå & sova. Idag var hon ganska så trött efter dagis & bad. Idag har jag faktiskt slagit in första julklappen! Känner mej ganska nöjd. Måste försöka börja lite smått. Har några klappar som jag vet vad jag ska köpa, och det är ju bra bara det. Brukar vara så svårt till vissa. Wilma har bläddrat i leksakskatalogerna som har kommit, men har inte riktigt fått en önskelista än. Kommer väl. Nu ska jag ta & fortsätta läsa Ikea tidningen som jag fick igår, han till andra sidan innan ögonlocken blev för tung. Kaske man hittar några julklappar till sin egen önskelista...Sängen väntar idag också. Kanske min huvudvärk har släppt tills imorgon om jag lägger mej och sover.  Imorgon är det jobb som väntar.


Kommentarer
Postat av: Malin

jag är nog själv faktiskt mer morgonmänniska enn kvällsmänniska men ibland är de skönt att bara ligga och dra sig lite extra :) Förstår dig varför du tog bort håret, jag börjar känna likadant själv så himla enkelt de skulle vara efter man duschat och så slippa allt extra balsam som håret också behöver, kvaliten på mitt hår höll inte alls lika länge som jag trodde de skulle göra, är lite besviken nu, är så trassligt. Nu får de bli att vanligt frisör besök härnäst :) Kram kram

2008-11-06 @ 08:21:12
Postat av: syster

Hr du tagit bort håret? Ska du sätta in nytt då? kram kram

2008-11-06 @ 09:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0