En dag till...

Nu är det väl lite lite bättre. Det är inte bra, men jag kan prata lite idag i alla fall. Och det känns ju skönt. Kanske är hemma i morgon för att vila ordentligt, för på tisdag måste jag till jobbet. Igår bäddade jag ner mig med en tekopp & skorpor & såg filmen som jag hade hyrt. På smällen, den var faktiskt riktigt bra, man fick sig ett gott skratt då & då. Efter filmen gick jag & la mig. Sov hela natten tills 9.30 då steg jag upp & ringde för att höra om det hade gått bra med Wilma. Allt hade gått jättebra & mamma & pappa skulle till Luleå idag, & hade tänkt ta med sig Wilma. Men hon längtade till sin mamma. Johan blev inte heller så sen idag, var väl hemma ca 12.00. Kl 13.00 gick Wilma & Johan & tittade på hockey på ishallen. Då passade jag på att sova en stund. Och ikväll har det inte hänt så mycket. Wilma ska i säng nu & jag ska lägga mig i soffan & se lite tv innan sängen väntar igen.

Kommentarer
Postat av: Malin!!

Men hejj tjejjen alltså nu får du ju ge dig med att inte orka snacka!!

Haha kom på mig idag med att ja tänkte ringa dig hemma o höra hur de var med dig, typ surra bort ngn stund, men kom på mig med att de kanske inte e så vidare smart, man kan ju fundera va de e du e sjuk för, -ja men typ rösten!! =)



2 kissebebisar har sett dagens ljus ikväll, får se om de blir ngn fler. den första kom kl 19 o den andra nu kl 21.30.. =)=)=) fatta så mysigt!!

imorron ska ja ner o köpa julklappar så ja tänkte kika förbi på kaffe??



kraaaaaaaaaam!!!!!

2008-11-23 @ 21:46:39
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: Fia

Vad roligt att höra att rösten är på väg tillbaka, hoppas bara att du är helt återställd till på lördag.



Krya på dig / Kram Fia

2008-11-24 @ 13:30:52
Postat av: Malin H

Så skönt att du är på bättringsvägen...å vilken tur du har som har en så go familj som låter dig vila ut ordentligt :-) Krya på dig än en gång, så ser vi fram emot helgen! Kram!

2008-11-24 @ 18:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0