Värsta förkylningen!

Hej hej...
Det var länge sedan jag var så här sjuk. Snacka om att känna sig risig. Johan sa på fredagskvällen att  du ser ganska hängig ut....
Jag har gått omkring som i en egen värld, har inte orkat nått. Har sett ganska fördjävlig ut i mina hängiga långakallingar med värsta knäna, en gammal urtvättad t-shirt och håret på ända. Men man måste väl få se lite eländig ut, för det har ju varit ganska synd om mej... eller hur? Tycker ialla fall jag!  Jag vet inte hur många filmer jag har sett  dom här dagarna.

i lördags var Wilma och Johan ute och pimplade hela dagen, dom var inte hemma förrän efter tre. Wilma kom hem med en fin liten fisk. Kanske blir fisk nån dag! Och hon var gode så nöjd. Sedan hjälpte hon Johan att skotta gården. Det har ju äntligen kommit lite snö, ganska mysigt. Skulle bara ha kommit lite tidigare. På kvällen for dom och hälsade på några bekanta som har en kille i Wilmas ålder, så jag har verkligen fått vila i helgen. Men nu börjar jag känna mej lite piggare som tur är. Så i helgen kanske det kan bli Leos eller vad tror du Malin? Vi kan väl höras om det? Snart kommer Johan hem så jag ska gå och börja med middagen. Wilma har beställt korv och makaroner till middag. Jag brukar försöka smita undan och ta en filtallrik istället, men idag får det nog bli korv annars börjar Wilma nog till att ifrågasätta varför jag äter annat. Jag får stå ut med korv idag fastän det inte är min favvorätt. Hej svejs...

  Wilma med sin fina fisk som hon fick.  Nu är fisken rengjord &  ligger i frysen tills det blir att äta den. Vi har några sen tidigare i frysen, så snart har vi nog till en middag :)
 

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Hej syster! Vad skönt att höra att du mår bättre! :)
Ikväll ska jag på yoga :) du ska inte börja med mej? Det är liselott, wilmas fröken som håller i det.. jag kanske ringer sen och hör hur du mår! puss och kram

2008-01-15 @ 08:26:38
URL: http://headphonesilence.blogg.se
Postat av: Malin

Hoppas att du hinner bli frisk till helgen. Ser fram emot tigerruschkanan...Grrr..
Vad härligt det lät med yoga! Har själv börjat med Step-up och Aerobics, första passet igår..FYYY vad jobbigt!
Men vad gör man inte inför beachen 2008 :-)
Ha re bra!

2008-01-15 @ 17:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0