Wilmas födelsedag



Idag blev våran stora tjej 7 år! Som hon har väntat på denna dag. På morgonen myste vi i sängen & hon fick öppna ett av paketen. Dom andra fick hon vänta med till Johan kom hem. Efter att Wilma farit till skolan gjorde jag & Meja oss färdiga för en promenad till Anna & Levi. En skön morgonpromenad. Där träffades vi & Ida & Juni. Jättetrevligt! Surrade, drack kaffe, fikade & myste med barnen. Alltid lika trevligt, längtar till nästa vecka & våran träff.
Sedan promenerade jag hemåt & hämtade Wilma på skolan. Kusin Jon fick följa med hem & leka. Sedan blev det våfflor med grädde & sylt eftersom det var våffeldagen. Och tårta till efterätt. Mums.
Wilma öppnade mera paket & blev även uppvaktad av sin faster & kusinerna. Morfar var också med paket. Mormor jobbade sent så imorgon blir det mera kalas, då kommer mormor, morfar & gammelmormor & firar henne. Så vi kommer nog att ha kalas hela helgen.
Efter dammsugning av kaksmulor & bortstädning av presentpapper, satte vi oss & myste hela familjen i soffan en stund innan det var läggdags. Nu sover alla, så jag ska nog också ta mig i säng. Så jag orkar med mera kalas imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ida

Längtar jag med! Vi har verkligen mysigt =)

2010-03-25 @ 22:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0