Lördag

Idag är det riktigt soligt & härligt väder. Väntar på syrran som ska följa jag & Meja på en promenad. Vi ska gå till Kanis & titta när Wilma åker slalom med mormor & morfar.
Igår blev Meja två månader, tiden går så fort. På dagen var jag, Meja & Wilma på promenad. Var in på Kleda & hittade lite kläder till båda två. Sedan på eftermiddagen var Wilma & åkte längskidor med morfar. På kvällen var vi bjudna på middag hos mamma & pappa. Två goda pajer & sallad till. Jättegott. Såg Let´s dance & sedan blev det hem & sova. Wilma stannade & sov med moster. Johan är & kör sin nya skoter idag, ställde klockan på 08.00 i morse. Lite sugen på att köra...ha ha!
I tordags fyllde jag år, hade nästan glömt bort det. På dagen var jag & Meja & träffade Ida & Juni & Anna & Levi hos Anna. Jättekul att träffas! Ser fram emot tisdagen då vi ska vara hos Ida. Wilma åkte slalom med morfar. Hon tyckte det var jättekul & duktig har hon blivit. På kvällen kom mamma, pappa & mormor & åt tårta. Ficka jättefina presenter. Och igår blev jag uppvaktad av syrran. Fick ett par jättefina tighs, lite mc stuk. Nu ska jag ta & göra mig lite klar. Meja sover i vagnen inne. Men vaknar nog snart & är hungrig. Sedan ut i det fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0