Tisdag



Helgen har varit mysig. Syrran har varit hemma, så vi har hunnit umgås en hel del. Sedan var Malin H & Fia här på lördagkväll. Då gjorde vi räkpudding & blåbärspaj. Sedan en massa roligt surr förstås! Tack tjejer för en härlig lördagkväll! Måste snart göras om. Och då måste du vara frisk Anna. Söndag var vi till mamma & pappa & hälsade på innan syrran skulle åka tillbaka till Umeå på kvällen. Måste också gratta min vän Malin G som fyllde 30 år i söndags! Grattis! Jag & Wilma åkte & uppvaktade henne på måndag eftermiddag. Sedan hade vi främmande av Lisa, Alexander & lilla Ludvig. Surrade & drack kaffe. Idag har det inte heller hänt så mycket speciellt. Ska snart förbereda middagen innan Johan kommer hem. Ska väl börja tömma rummet som ska tapetseras ikväll. Johan skulle få lite bärhjälp. Längtar så mycket tills det blir färdigt & jag får börja inreda babyrummet! Har redan inrett i huvudet...haha! Så därför blir det inga nya inlägg på ett tag. Datorn åker också ner eftersom den är i rummet. Men återkommer så fort rummet är färdigt!. Har faktiskt unnat mig en bukett rosor på köksbordet, med härliga höstfärger. Fina va?
Nä, nu till köket & middagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0