Umeå...

Förra veckan onsdag till torsdag var vi hos syrran i Umeå. Jättekul att träffa henne & höra om hennes resa i Thailand. Wilma fick en jättesnygg Kitty tröja med masor av paljetter som glittrade så snyggt!!!.Ett armband med snäckor & rosa sköldpaddor fick hon också. Jag fick en jättefin sjal i gröna & blåa färger. Jag älskar nämligen sjalar! Tack så jättemycket syrran för dom jättefina presenterna! Vi var ut & promenerade & kollade runt lite på ondagskvällen, gick sedan tillbaka & drack te & åt kvällsmackor.
Jag, Wilma & syrran sov allihopa i hennes 120 säng, men det gick jättebra! Jag & syrran låg & surrade & skrattade hela natten, mysigt! Johan fick ligga i vardagsrummet...ha ha! Tyckte nog det var lika skönt, slippa ligga & höra tjejsurr hela natten. På torsdagmorgon hade syrran skola, så vi klev upp lite senare i lugn & ro, gjorde oss färdiga, åt frulle & tog sedan en promenad från kollektivet, till skolan för att kolla vars hon går & vad hon gör på dagarna. Sedan slutade hon när vi kom, så då tog vi bussen in till stan. Gick på cafe´, shoppade nya skor, drack latte vid vattnet & hade det jättetrevligt! Åkte sedan tillbaka hem till syrran för lite mera surr & packning av alla grejorna. Började rulla mot Älvsbyn på eftermiddagen. Åkte förbi Sjulsmark hos Johans syster på vägen hem, stannade & tittade lite på deras majbrasa, surrade lite där & sedan var det hem & sova som gällde. Alla var trötta efter resan. Nu till helgen kommer syrran hem, så då får vi fotsätta surrandet!!!


I bilen på väg till syrran. Wilma har varit fotograf.


Myspys med världens bästa moster!!!




Jag & min älskade syster!!!


Latte & mjukglass paus i solen...


...Johan, syrran & Wilma.


Så här såg mina skor ut som jag köpte. Snygga va?

Kommentarer
Postat av: Mona

precis såna skor som jag skulle behöva. du är minsann en hejjare på skor!! =)

2009-07-24 @ 20:52:17
URL: http://mmonna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0