Within Temptation...

... dom är riktigt bra!!! Har tappat bort en skiva med dom som jag älskade. Speciellt en låt som gav mig massor av roliga minnen. En sommar för några år sedan tillsammans med Janne & Carola. Vi spelade jämt den låten, den sommaren när vi umgicks jättemycket med dom. Roligt hade vi! Vi var & hälsade på dom igår, & så kul att träffas, det var ett tag sedan. Jag & Carola höll aldrig på att sluta surra. Får inte bli så länge till nästa gång vi träffas har vi bestämt! Snart!
Annars har jag jobbat idag, käkat våfflor med sylt & grädde när jag kom hem. Mums! Wilma har haft sin kusin på besök ikväll, så dom har tatuerat sig, busat & haft jättekul. Wilma & Johan är lediga imorgon, så dom hittar säkert på något roligt. Själv ska jag jobba, sedan är det ju mysfredag imorgon & eventuellt åker vi till syrran lördag till söndag. Ska bli så kul att träffa henne, fast vi träffades nyss längtar jag efter henne jämt. Nu ska jag lyssna vidare, sedan blir det en ganska tidig kväll för min del, känner av lite huvudvärk. Så det ska blir skönt att dra ögonmasken över ögonen & blunda några timmar. Måste ju vara pigg & utvilad imorgon på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Och jag längtar efter er mina fina! Jag önskar att det var lördag nu mitt hjärta!

2009-03-12 @ 22:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0