Måndagsmys...

Idag har vi myst länge i sängen. Wilma sov till 8.30, så det blev lite sovmorgon. Sedan låg hon & kollade på film på dvd:n i sängen en lång stund. Så efter lite morgonmys gick vi upp för en god frulle & lite morgonkaffe. Wilma har verkligen trott sig med att leka idag, först tog hon fram sin pyssellåda & satt & klippte & klistrade kort i sitt album, sedan lekte hon med dockan en lång stund. Åt lunch & sedan kom min mormor & hälsade på. Jag & Wilma hade gjort fruktsallad att bjuda på. Så gott det var. Jag får naturligtvis göra en egen med äpplen ( som varit i ugnen ), avokado, gröna vindruvor & blåbär. Mums...mums. Följde mormor på vägen hem med sparken & sedan var vi ute på gården en stund & lekte, innan det var dax för middagen. Lax, potatis & dillsås. Mamma kom på kvällen & hälsade på & blev bjuden på lax & fruktsallad till efterrätt. Efter att Wilma kommit i säng satte jag mig ner med en kaffekopp & snörvlade till Spårlöst på tv 4. Är alltid så gripande. Nu ska jag ta & packa mig i säng & läsa nya numret av Family living.
                                                                    


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig dag ni måste ha haft igår... Ha det bäst / Fia

2009-03-10 @ 17:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0