Tisdag...

Igår var jag & Wilma lediga & bara myste & tog det lugnt. Hon har fått ett större skrivbord i sitt rum, och det blev väldigt poppis!
Hon satt hela dagen framför skrivbordet & ritade. Vi ritade lite nya konstverk att sätta i hennes ramar i sitt rum. Ett stort rött hus blev det bla. Är så kul med bilder som dom själv har målat. Bjöd mamma på middag, röding, potatis &  gräddfil med dill...mums...jag tappade räkningen på hur många mackor med fisk jag åt. Älskar fisk!!!  Igår blev vi också ägare till en ny skoter. Johan tyckte vi skulle ha en bättre, med längre dyna, & bättre ryggstöd åt mig mm...förstår mig inte så mycket. Men det blir nog jättebra! Både jag & Wilma älskar att åka skoter & följa med & pimpla. Förra året blev det många turer. Så i helgen blir det väl att testa den!

Idag har jag jobbat till kl 15.00, & efter att jag hämtat Wilma på dagis blev det hem & laga mat. Kycklingpaj blev det idag. Sedan for vi till Malin, Magnus & barnen. Drack kaffe & surrade lite. Har sett Bygglov på tv ikväll, som nu har börjat om. Ett av mina favvo program, & ikväll gjorde dom en inglasad altan & pool. Jättefint blev det. Ska gå & slappa framför tv:n & dricka en kopp te innan sängen väntar.
Här kommer en bild på min nya mössa! Den ska jag ha när jag sitter på isen & pimplar. Varm & skön. Har väldigt problem att hitta en mössa som passar. Men faktiskt, nu har jag två bra att välja mellan.




Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Åh jag älskar den stora mössan! Jag vill också ha!

hoppas ni har det bra hemma, jag mår piss sittandes i min säng och hostar upp allt mitt innandöme och febern steker i min panna. usch! saknar er! puss

2009-01-20 @ 22:37:02
Postat av: Malin!!

Hej & tusen tack detsamma, nu e Mallan trött, har datat o datat o datar ikväll, men så blir de då man inte hinner det dagtid.. ;-)

Vi ses snart igen va?

Stor kram o vikken super snygg mössa minsann!! Ja har oxå en sån där lurvig, en svart! =)

2009-01-20 @ 22:45:38
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: Malin H

Härlig mössa! Vad kul med ny skoter!! Vill oxå ha en..fast mannen är ju inte lika intresserad så det lär väl dröja :-( men en vacker dag när jag jobbar, ska jag köpa en egen och kuska runt överallt, så det så! :-)

Ska ni oxå på Ikea?? När åker ni? Vi har tänkt bege oss dit den 31:a och handla som galningar..hehe..Längtar!

Ska bli så kul att ses där i februari, men om du har nån dag ledig kanske jag och Tjohalia tittar förbi? Kram!

2009-01-21 @ 10:11:12
URL: http://hemmahosmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0