Skit trött...

Är hur trött som helst idag, ska snart ta & krypa ner i min sköna säng, dra sovmasken för ögonen & täcket över huvudet & bara sova, sova, sova... I morgon väntar ännu en arbetsdag med full rulle. Håller nämligen på att göra iordning en massa på jobbet.
Idag kom bossen för bygget & hälsade på...inte så ofta nu förtiden, då han bosatt sig i stora Stockholm. Fick två pike Lacoste tröjor av han. Blir kanon nu i sommar. En röd & en rosa. Förutom full rulle på jobbet, har jag haft huvudvärk hela dagen. Så fyra treo har det blivit idag. Hoppas jag sover bort huvudvärken nu.
Wilma har fått en lös tand som hon vickar & vickar på hela tiden. Hon tycker det är så spännande. Men det minns man själv hur det var. Jag sa till henne att när hon tappar den, måste hon lägga den i ett glas med vatten. För då kommer det en trollfé. Då sa Wilma: Jag vet vad hon gör...hon trollar!  Så vi får väl se när gluggen kommer. Nu ska jag ta & hoppa i säng. / God natt & sov gott.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

haha, en trollfé, låter ju läskigt! Tandfén är ju också ett annat begrepp ;P

2009-01-28 @ 22:12:01
Postat av: Malin H

Hörde av Anna att ni har fullt upp med rean...Kul med nya tröjor och Lacoste dessutom! Själv kan man väl vänta sig en bomulls t-shirt med kommunloggan på, den dan man börjar jobba...ja åsså en midjeväska förstås, om man är riktigt duktig :-) Hahahha!



Vad jobbigt med huvudvärk! Har du testat den receptfria Pronaxen? En pronaxen och två alvedon åsså en tupplur på nån timme brukar göra susen! Mamma har ju Hortons och hon brukar ta det då Treo inte hjälper.

Spännande med Wilmas tand! Hoppas hon får nått fint av féen :-) Emilia har fått dille på Karius och Baktus nu, efter att ha sett filmen :-) Så varje kväll måste hon kolla så att de inte har byggt nån veranda på hennes tänder...Hihihi! Inte så tokigt...nu går tandborstningen som en dans!



Ha det så bra! Kram!

2009-01-29 @ 09:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0