Prinsessan på ärten

Det är mitt nya smeknamn av min älskling. Vill ni veta varför?
1. Innan jag går & sover tvättar jag alltid håret. ( men detta är pga min allergi mot hårprodukter. Använder nu bara Lush produkter, men tvättar ändå håret för säkerhets skull.)
2. Ansiktsrengöring & krämer ( tror verkligen stenhårt på dom. Men inte vilka som helst.)
3. Satinhänder! Ett måste...i alla fall för mig. Tre olika krämer som är helt otoliga!
4. Skratta inte nu...min sovmask för ögonen. Är faktiskt jätteskönt, & speciellt när man har huvudvärk. Hade önskat mig en sån av syrran i julklapp. Tack syrran för den!

Därför brukar han säga: -Hur är det med min prinsessan på ärten? Ha ha...
Dom förstår sig verkligen inte på vissa saker...eller hur...vad tycker ni? Har ni samma problem?
Och: - hudkrämer torkar bara ut huden...bla bla bla...

Jag är verkligen inte den som sminkar mig jättemycket.  Men rengöring tycker jag är jätteviktigt, det är A & O för mig.

Morgonen börjar alltid med en dusch, ett absolut måste! Sedan frulle & morgonkaffe, då är jag igång!
Blåsa håret & lite smink, tar inte länge alls. Men Johan tycker det tar en evighet ibland...ha ha...
Så ok jag är väl prinsessan på ärten då! Inte fel alls, tycker inte jag i alla fall. 
                                                                                                                                       / Prinsessan på ärten.

Kommentarer
Postat av: Malin H

Fullt sjå på morgonen ser jag :-) Samma här, fast int` får man heta Prinsessan... här inte :-)

Morgondusch, hudkräma, parfymera, föna håret, spraya, sminka, borsta till håret, spraya lite till...Svära lite, frulle å tidningen och sen e jag klar...

...och ser lika förbajjat ut som jääla Pomperipossa! Hahahaha!!!

2009-01-14 @ 17:43:16
Postat av: Malin

Lånade bilderna av dig som du kanske såg, Måste förresten få receptet på räksoppan, den var ju jätte god :) Haha låter så roligt med prinsessan på ärten, dessa killar kan verkligen inte förstå sig på oss. Chrille säger ju att mitt immun fösvar är förstört eftersom jag städar så ofta och att jag dessutom ibland använder hårspray kommer göra att vi alla kommer dö i astma haha :)

2009-01-14 @ 20:42:45
URL: http://mmmalin.bloggagratis.se
Postat av: rutmarie

Hej!

Jag har gett dig en Award i min blogg.

2009-01-15 @ 08:35:49
URL: http://sakerilivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0