Go´ middag & proppmätt!

Idag blev det en riktig gó middag!  Jobbade förmiddag, sedan var jag & Wilma & handlade lite. Trodde att jag hade handlat allt igår, men alltid är det något som fattas. Tog upp kött ur frysen ( nu är man glad att man har en karl som jagar & en frys full utav kött ) färdigskivat som jag stekte ordenligt & sedan fick ligga & puttra i grytan i nästan 2h. Gjorde en ugnsplåt med skivad potatis med skal, morötter & svamp. Saltade, pepprade & på med lite olivolja. In i ugnen tills allting var mjukt. Supergott!
Sedan har vi slappat i soffan & sett Bolibompa. Wilma ska i säng tidigt ikväll, var såå trött på morgonen idag. Sedan ska jag slänga mig i soffan & se en film. Ha en bra kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0