Wilmas stora dag

I måndags var det dax för Wilmas stora dag som hon har längtat efter så länge. Nämligen göra hål i öronen!!! Jag hade sagt att när hon blir 6 år skulle hon få göra det. Och det hade hon inte glömt. Bokade tid & fick en tid ganska snabbt. Hela måndag morgon gick hon & väntade & frågade när klockan var 13.00. Väl där satte hon sig i stolen, & jag tror jag var mer nervös än Wilma. Hon fick välja örhängen, det blev ett par blå blommor, jättesöta. Fort gick det & jätteduktig var hon. Hon tyckte att det kändes ju ingenting alls. Så nu är det bara vara noga att rengöra morgon & kväll. Och det påminner hon mig om, hon är noga med det. Så stor hon känns med hål i öronen, snyggingen våran!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka fina örhängen, hon har verkligen blivit stora tjejen nu. Hoppas vi får se dom i helgen :)

2009-04-09 @ 14:29:59
URL: http://mmmalin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0