Ute dagar

Onsdag: Jag & Wilma åkte till Malin & barnen för en utedag i solen med lek & grillade hamburgare. En jättehärlig dag!!! Barnen geggade i leran på gården så det slutade med ett bad för alla tre i badkaret på eftermiddagen, och kläderna åkte direkt i tvättmaskinen när vi kom hem, men roligt hade dom. På kvällen fick vi besök av Johans syster, så dom käkade med oss, drack kaffe & surrade. Mysigt! Såg lite film på dvd:n i sängen innan jag släckte lampan & somnade.

Torsdag: Idag var jag & Wilma ute tidigt, redan efter 10.00. Solen sken ju även idag!!! Härligt. La ut liggunderlagen & skinnen ute på baksidan. Drack lite kaffe & myste. Anna & Viggo kom & gjorde oss sällskap & sedan kom även Malin & Emilia från Boden. Annika & Wilmas kusiner tittade också förbi. Ett helt gäng som surrade & hade det mysigt! Barnen lekte, åkte pulka, fikade & skrattade. Malin & Emilia stannade hela kvällen. Så himla kul, var ju så länge sedan vi sågs. Wilma & Emilia hade så kul ihop, & lekte så bra. Vi beställde pizza till middag & barnen kunde fortsatta att leka en stund till innan dom skulle hem till Boden igen. Hoppas det inte blir så länge till nästa gång vi ses. Alltid kul att träffas!!!  Nu ska jag snart krypa i säng & slå igång en film. Hoppas på lika bra väder imorgon! Hörde av syrran från Thailand, & hon hade det jättebra. Hon kommer ju att vara som en pepparkaka efter 17 dagar där. Själv är bara ansiktet brunt & resten vitt. Men brun-utan-sol får väl justera det! Nu ska jag krypa i säng, god natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0