Tisdag...

Idag har jag varit ledig, men Wilma ville gå & leka en liten stund på dagis med sina kompisar, och så hade vi lovat att en av kompisarna skulle få följa med hem idag. Så efter att jag hade lämnat henne kom Malin & Milton förbi, så vi tog en kopp kaffe, av det goda Chocolat Dream innan vi gick en liten prommis med Milton i vagnen. Vi planerade lite inför Halloween festen vi ska ha fredag den 31 oktober. Vi tänkte hitta på lite skoj för barnen, spökfika, spökmat & lite annat roligt. Sedan ska vi ju vara utklädda allihopa. Johan & Magnus tycker att jag & Malin kan ju vara häxor...då behöver vi ju inte klä ut oss...ha ha väldigt roligt! Vi ska vara en fin fe´med vita klänningar & glittriga vingar istället ...ha ha.  Sedan kom Elin & lilla Emil förbi, kul att träffas. Är ju väldigt långt mellan gångerna & han hade då vuxit sedan vi sågs sist. På eftermiddagen kom Johans syrra med familj & hälsade på, så Wilma & Jonte lekte & byggde lego en stund. Det var en ganska trött tjej som stupade i säng efter en hel dag med kompisar. Imorgon hoppas jag mitt hår kommer som jag har beställt. Ska bli så spännande! Längtar efter långt hår igen. Och ids man inte vänta på att det ska växa ut ( vilket tar väldigt lång tid, & inget tålamod att vänta så länge ) får man lösa det med löshår. Så imorgon Malin kommer jag kanske med 100 slingor! Tack så jättemycket för att du hjälper mej, då slapp Johan agera hårfrissa. Och han var mycket lättad att slippa det. Nu ska jag ta & mysa med Johan framför tv:n innan det är dags för sängen.


Kommentarer
Postat av: Malin H

Hej!

Spännande med löshår, det blir säkert jättesnyggt :-) och vilken kul idè med Hellowenfest! Kanske skulle försöka få fart på folket här i Boden uti någe sånt... Kul för barnen oxå :-) Själv skulle jag nog lätt kunna gå ut och "trick or treata" som Rugg-uggla...Hohohoho!



Nää seriöst... Vi får helt klart ta en middag snart igen :-) det var så himla trevligt sist! Vi får väl höras av kring när det passar för alla..

Meandi-partyt lät oxå trevligt... kan höra av mig lite närmare om vi kommer :-)

Hoppas att allt är bra annars! Kram!

2008-10-23 @ 18:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0