Helgen som varit...

I helgen har vi inte gjort så mycket.  Lördag var jag ledig & Johan var hemma från jakten. Han har så dåligt i ryggen, så då passade vi på att fara & hälsa på Chrille, Malin & lilla Wilmer. Han har ju blivit så stor sen vi såg han sist. En riktig snygging!  Kul att träffas & surra lite, blev bjuden på jättegott fika & så passade vi på att snusa på lilleman. På kvällen slöade vi bara framför tv:n, gjorde en god kycklingsallad & vitlöksbröd till. Wilma ville se en stund av Stjärnor på is, sedan när hon hade somnat såg jag & Johan en film som vi hade hyrt, Tillsammans är man mindre ensam. Jag tycker den var bra, men Johan var väl inte så intresserad av att se den färdigt.
Söndagmorgon var Johan i skogen när vi vaknade, så då passade jag & Wilma på att baka bullar. Sedan fick Wilma ringa & bjuda mormor & morfar på nybakade bullar & kaffe. Mamma undrade om vi inte skulle följa med på en prommis. Så vi följde med mamma & pappa ut & gå. Wilma hade dockan Isak i dockvagnen. Skönt med lite luft efter bullbaket. På kvällen myste vi framför tv:n & fikade mera bullar, Johan ville ju också smaka. Hade köpt ett gott kaffe, Chocolat Dream. Och det var faktiskt riktigt gott. Blandade bara en skopa av det smaksatta kaffet. Sedan blev det en tidig kväll för en trött & lite tjurig Wilma. Så idag Måndag var hon på betydligt bättre humör. Idag har jag jobbat förmiddag, sedan blev det en sväng upp till Malin, Tindra & Milton, för lite surr & en kopp kaffe. Nu ska jag ta & börja med middagen. Idag blir det korv & mackisar. Sedan ikväll ska jag se, Design Simon & Tomas & dricka en stor kopp av Chocolat Dream.


Kommentarer
Postat av: johanna

mm.. blev också sugen på chocolate dream! Bara namnet lät så mumsigt!

2008-10-20 @ 22:10:20
Postat av: Malin

åh vad kul, kommer bli ovant och se dig i långt hår. I värsta fall får du anställa chrille som hårfrisör, han börjar ju vara van vid mig :)

Satt nyss och kollade på lite me and i kläder på nätet hittade mycke fint som jag är sugen på nu. Kram

2008-10-21 @ 19:15:24
URL: http://mmmalin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0