Måndag

Idag har jag & Wilma varit lediga & bara varit inne & myst hela dagen. Vädret har ju inte heller varit så där jättebra, så det blev en hel dag inomhus. Men Wilma har lekt & pysslat med dockorna. Gav som förslag att vi kunde ju fara & handla, så vi kan baka. Hon har nämligen surrat om det, men idag ville hon inte fara på affären & handla, så då blev det inget bak heller. Har städat & hängt upp nya gardiner i sovrummet & gjort lite annat nyttigt istället. For iväg & handlade då Johan kom hem från jobbet. Så imorgon blir det bak, för nu finns grejor hemma för det. Tänkte passa på att baka lite småkakor & någon långpannekaka, för sedan blir det mycket jobb nu innan jul. Ikväll var det mitt favvoprogram  Design:Simon & Tomas, så då är man bänkad framför tv:n. Idag glorde jag en smoothie med blåbär & satte mig med filten & myste i soffan. Idag tyckte jag väl inte att resutatet av deras inredning blev så jättelyckat, men annars brukar dom göra riktigt fint & mysigt. Knallgult?...inte skulle då jag vilja ha det... Nu ska jag krypa i säng, har fortfarande kvar att läsa i min senaste Allt i hemmet. Och imorgon blir det bakning som gäller, & Wilma hjälper säkert till, Ialla fall med att slicka skålen.


Kommentarer
Postat av: Malin H

Vad mysigt fönstret såg ut, fast det är ju så mysigt hos er överallt :-) Kul att ses i morgon!

Vi ska på Synsam på morgonen först, för Emilia har pajat brillorna idag...Men vi dyker nog upp vid 12-tiden. Kram!

2008-11-11 @ 17:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0