Lördag...

Idag har jag jobbat på förmiddagen. Wilma & Johan har varit & cyklat & ätit glass & bara myst medans jag har varit på jobbet.
Det har ju varit ganska varmt & skönt idag. När jag kom hem från jobbet kom syrran förbi. Jag har lockat håret & sminkat henne, hon skulle på fest & sedan ut på pubkväll i Kanis. Så därför sitter jag här så sent, klockan är 01.00 & väntar på att hon ska ha hämtning.
Vi grillade i helgen också. Har blivit ganska mycket grillat på sistone, men det är så gott! Syrran stannade & åt med oss, innan hon skulle iväg. Sedan hade jag gjort en cheescake & det var jättegott. Micke, Malin, Jonatan & Jennifer kom & såg Eurovision med oss, det gick inte så bra för Sverige. Det var ju tråkigt. Nu börjar jag bli ganska trött. Men förhoppningsvis sover Wilma ganska länge imorgon, det blev ju ganska sent ikväll. Hon & Jennifer har haft jätteroligt ikväll, men det var två mycket trötta tjejer innan kvällens slut. Imorgon är det ju morsdag, så det blir en lugn dag med lite tårta & fika. Vi ska till mamma på eftermiddagen, & på förmiddagen ska Wilma på kalas hos en dagiskompis. Så det blir väl ändå lite att göra imorgon också. Nu ska jag gå & slöa i soffan en stund, innan jag kanske ska rycka ut som chaufför.

image171

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0