En härlig sommardag med bad & våfflor...

I torsdags var jag, Wilma, Anna & Viggo till Fia & Oskar & hälsade på. Det var riktigt varmt. Man fick verkligen smörja in sig för att inte bränna sig. Wilma har ändå lyckats få soleksem på armarna. Hon som aldrig brukar bränna sig. Hon blir brun som en liten pepparkaka bara hon är ute en liten stund i solen. Hon har fått det av Johan. Orättvist! Själv får man ligga & pressa & fuska med brun utan sol. Men faktiskt, om jag är ute mycket  blir jag ganska brun. Men inte i närheten av deras brunfärg.
I allfall det var en riktigt härlig dag hos Fia. Tack Fia för jättegoda våfflor! Vi satt i deras lusthus & åt, jättemysigt var det. Wilma & Oskar badade hela dagen i poolen. Sedan åt vi glass & bara solade & myste. Då var det en  riktig sommardag. Hoppas på fler av dom.  Lunch ute, badande barn, glass, & mys ute på filten i gräset. Sommar, sommar, sommar...


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad härligt med värme och bad! Nu får vi hoppas att den kommer tillbaka snart, värmen alltså :-)



Vi kommer på söndag jag å Tjollan. Kan inte fara på Syrrans kidnappning då jag åkte på att jobba i helgen, är ni hemma under eftermiddan, tänkte om vi kan komma vid 13-14 tiden nångång?



Ha en skön helg! Här ska re jobbas och tjänas pengar till semestern... :-)



Kram!

2008-06-13 @ 20:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0