Fix på gården & biokväll...

Idag började jag & Wilma morgonen med lite mys framför tv:n, skönt att bara ligga & halvsova i soffan medans Wilma ser barnprogrammen på morgonen. Johan fick faktiskt sovmorgon idag.
Igår efter en hel dag i Luleå tillsammans med Annika & deras familj, & surströmmingsmiddag hemma hos oss på kvällen var jag ganska trött imorse. När vi hade slappat i soffan ett bra tag åt vi frukostlunch, sedan gick vi ut alla på gården för att fixa lite. Jag klippte gräset & Johan trimmade runt alla blombänkar & buskar. Och Wilma hade en kompis hos sig. Efter middagen kom mamma & mormor & hälsade på. Malin, Tindra & Milton kom också, så vi satt på altanen & fikade & pratade. Idag har det ju faktiskt varit en solig & varm dag, så det har ju varit att passa på att vara ute...fast det kom ju en liten regnskur idag också. Lite senare på kvällen ringde Annika & frågade om vi skulle gå på bio & se Sex and the City...och det lät ju kul! Och den var faktiskt jättebra tycker jag. Nu ska jag hoppa i säng, är ganska trött faktiskt. Imorgon är det packning av husvagnen innan vi ska iväg på fredag.

Här kommer en bild på mina nya skor, fina va?

 

Kommentarer
Postat av: johanna

nej Lina! du skulle ju följa mej och se den! tusan! men jag har hört att den var sjukt bra :)

2008-07-06 @ 12:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0