Drömmar...

Man kan verkligen drömma sig bort i alla inredningstidningar, och inredningsprogram. Vårat nästa stora projekt är det stora rummet i källaren. Jag ser redan framför mej hur det kommer att bli ( eller hur jag vill att det ska bli). Som det är nu har vi en fin bastu där nere och dusch med kaklat utrymme. ( som Malins Stefan har köpt för 1,5 mille) han älskade nämligen våran vedeldade bastu. Så Malin & Stefan vi får ta en Bastukväll här framöver, då även vi bastar eller hur Malin? Och så tjejerna förstås, dom tyckter  ju också om det.
Tillbaka till mina drömmar... jag hade tänkt mej en stor mysig soffa framför öppenspisen . Och en stor heltäckningsmatta över hela golvet. ( vi har varit & tittat på det, finns nu dom som är gjorda för källare, jättefina).
Kanske en mörk brun? Är inne, eller har varit inne för det ganska länge  beigt, brunt lite naturfärger. Limegröna inslag är fint till. Fick lite dille på det när Anna hade det i köket. Det var så snyggt. En stor TV på väggen, och mycket tända ljus. Vi får väl se om mina drömmar blir verklighet.

Köket som vi nu är så gott som klara med blev väldigt fint. Jag är supernöjd. Nu ska bara Johan göra färdigt köksön som han håller på med. Han var nyss med ett stort lass på soptippen, så nu finns det plats i garaget igen.
Sedan när den är klar skulle jag vilja ha nå snygga ekstolar till den.  Och en snygg plastmatta på golvet ska snart inhandlas, bara jag hittar nån som jag vill ha. Men dom finns ju i flera modeller. Men att drömma sig bort i Allt i hemmet när den kommer i brevlådan, med en kopp te är inte så dumt.......det är bara Johan som tycker att det är besvärligt när jag kommer med alla nya ideer och projekt.  Jag tycker ialla fall att det är kul!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Ni har det sååå mysigt! Vem f*n behöver Allt i hemmet, när man kan få inspiration hos er :-)
(ok, jag erkänner, läser den själv och brukar då vilja göra om hela huset...)

Såg att du vill ha en plastmatta i köket.. Då är ju Pappelina-mattorna supersnygga!

Ses på lördag nu.. Emilia frågar hela tiden om det är lördag...
Kram!

2008-01-17 @ 17:20:08
Postat av: Li

Vad fint det blev med headern och bakgrunden! :)

2008-01-18 @ 19:11:31
URL: http://lithesupercat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0