Det nya året!

Jag tänkte att nu ska jag också göra en egen blogg. Brukar vara ute och läsa dina roliga sidor syrran, och dina Malin. Man brukar få sig ett gott skratt ibland, ni är så duktiga på att skriva. Så nu tänkte jag också försöka...vi får väl se vad det blir.

Det nya året har börjat ganska bra, förutom Wilmas ordentliga förkylning som slutade med att nu har jag också åkt dit. Lite trist, men vad gör man. Man får käka halstabletter, alvedon dricka te och vila, så nog är jag snart på benen igen. I natt vaknade jag av att det kliade nåt fruktansvärt i halsen, trodde jag skulle bli galen.  En sak som är lite irriterande är att när man är sjuk så finns det hur många saker som helst som skulle behöva göras...tvätta, stryka, dammsuga, plocka färdigt alla julgrejor ner i förrådet, laga mat plus mycket mera. Och så ligger man där på soffan och försöker få Wilma att sitta still en liten stund framför en film....lyckas väl en kvart ungefär.
Men snart tar jag nya friska tag och sätter igång med allt det där som måste göras.  Ha det bra nu ska middan lagas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0