Söndag

Idag har det varit fullt upp. Wilma vaknade kl 7 idag också. Min tur att stiga upp. Men det gick bra, jag bäddade ner Wilma i soffan på ena sidan & mej själv på andra sidan. Sen låg vi & myste & såg tv tills kl 9. Mamma & pappa ringde & frågade om dom skulle få ta med Wilma till Kanis & åka pulka en stund. Och det ville hon jättegärna. Wilma åt lunch, sedan följde hon med mormor & morfar. Slog mej ner vid köksbordet med fredagens Klick bilaga & åt en sen frukost. Sedan gick jag och duscha. Efter en stund kom dom tillbaka efter pulkåkningen. Wilma ville inte in. Hon älskar att vara ute. Försökte få i henne lite mellis, innan hon skulle på gymnastiken kl 3. Mamma & pappa stannade på en fika, mina muffins var dom ju tvungen att smaka.
Sedan bar det iväg till gympan. Wilma sprang & hoppade & var i redskapen. Hon tycker gymnastiken är jätterolig.  Båda jag & Johan var med & tittade. Sedan bar det iväg på kalas direkt från gympan. Wilmas kusin Emilia har fyllt år. Vi har ju varit sjuka så länge så vi hade inte uppvaktat henne.  Wilma & Jonte lekte tills det var dags att åka hem & äta middag. Efter middagen & lite tv tittande ( Ronja Rövardotter , tycker själv det är bra ) var det dax att gå & sova.
Hon somnade ganska fort efter en fullspäckad dag. Men en rolig dag också. Nu ska jag snart gå & sova själv, är ganska trött. Är ledig imorgon så då blir det nog en städdag. Och är det fint väder ska jag & Wilma ut i snön en sväng.  Så nu ska jag he mej i säng. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Mysigt med pulkåkning! Ska vi oxå göra om det?? (Fast kanske med en hel pulka då) Hihi..
Städa inte ihjäl dig i dag nu :-) Ha re bra!

2008-02-04 @ 12:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0