Onsdag...

Nu börjar det närma sig jul! Längtar. Ska bli mysigt & skönt att vara lite ledig. Vi har så himla mycket nu innan jul på jobbet. Sena kvällar innan man är hemma. Nu på fredag har vi öppet till kl. 20.00, lördag & söndag till 16.00, måndag & tisdag till 19.00, så det blir ganska sena kvällar. Så juldagarna ska jag bara mysa med familjen & bara ta det lungt. Julafton ska vi vara hos mamma & pappa, tillsammans med syrran, mormor, farmor & farfar. Det ska bli så mysigt!
Ikväll var Johans syster Annika förbi så då har vi planerat att vi ska fira nyårsafton tillsammans med dom & med Johans andra syster Jessika & hennes familj. Man måste ju planera lite i tid. Här kommer lite fina bilder från Wilmas luciafirande som dom hade på dagis förra veckan. Wilma var Lucia & kusinerna Jon & Isak var tomtar. Så snygga.





Nu ska jag gå & hänga upp lite tvätt. Wilma har julfest på dagis imorgon, så jag tänkte hon skulle få vara lite julfin med röda/svartrandiga strumpbyxor, röd tröja & sin svarta hängselklänning. Så det är bästa att jag hänger upp nu, så det hinner torka till imorgon. Sedan väntar sängen, är så himla trött.

Kommentarer
Postat av: Malin H

Vad fina luciabilder :-) Hoppas att du får vila ut och slappa riktigt ordentligt under helgdagarna! Vi får ta och träffas snart, när du har det lite lugnare på jobbfronten. Kram!

2008-12-18 @ 14:45:56
URL: http://hemmahosmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0