Första dagen på det nya året

Idag vaknade Wilma klockan 08.00, & jag som hoppades att hon skulle sova länge. Sa till henne att det var mitt i natten & att hon skulle komma & krypa ner i våran säng. Hon somnade om till 10.15! Så skönt, både för henne & för oss. Sedan åt vi en mysig frukost tillsammans hela familjen. Efter det fick jag ett ryck att städa bort julen. Började dammtorka & fick städhjälp av min duktiga tjej. Hon hjälpte mig att dammtorka & stryka gardinerna. Det känns så ljust & skönt när julen är bortplockad. Och får vi åka in på bb snart är det skönt att det är gjort. Har satt fram dom nya sakerna vi fått i julklapp & snart kommer den nya soffan. På eftermiddagen har vi varit hos min mormor & ätit blodpalt, jättegott var det & skönt att slippa ställa sig vid spisen när man gått an hela förmiddagen. Nu ska jag bara mysa ikväll & se en film som Johan har hyrt & njuta av mitt nystädade hem.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du varit som städat... nu kan du göra det när det nya året kommit och det inte gör något om den lilla i magen kommer ;-)

Ha det bäst / Fia

2010-01-02 @ 10:40:14
Postat av: Anna

Duktigt med bortstädningen av julen! Jag tänker ta tag i det på onsdag. Borde gå rätt fort med tanke på att jag inte direkt har överpyntat. Problemet är ju bara att man oftast vill ha något nytt att ställa fram... Men bäst att försöka låta bli. Här väntar jag bara på minsta lilla vink på att något är på g men det går sakta som stryk... Blä. Det är ju så nära, men ändå långt borta. Hoppas du mår bra och att underverket snart kommer!

2010-01-03 @ 21:09:07
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/
Postat av: Rutmarie

Grattis till lilla sessan.Hoppas att allt gick bra.

Verkar vara lik sin pappa.

Kram Rutmarie

2010-01-08 @ 10:34:13
URL: http://www.sakerilivet.blogspot.com
Postat av: Sandra Lagerskog

Kikar in här och säger GRATTIS till ännu en söt liten tjej! Hoppas allt gick bra.

2010-01-17 @ 14:23:32
URL: http://www.omalltolitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0