Onsdag




Igår var vi på Wilmas lucia, på skolan. Wilma var världens snyggaste lilla tärna! Jätteduktiga var dom på sjunga, märktes att dom tränat på sångerna. Gissa om det lät gulligt när alla barnen tog i & sjung We wish you a merry Christmas. Dom var hur söta som helst! Sedan var det kaffe & fika för alla. Gammelmormor & mormor var också & tittade. Sedan var det en trött Wilma, som somnade fort igår. Johan la sig också tidigt, så jag kröp upp i soffan & såg Bridget Jones & åt lite kvällsfika. Ständigt hungrig.

Idag har jag varit & fått min andra dos järndropp, så nu kanske man piggnar till lite. Man börjar vara stammis på läkarstationen, tre gånger denna vecka. Igår var det först läkarbesök, för min sjukskrivning. Sedan föräldrautbildningen. Idag droppet & imorgon tid hos barnmorskan. Få se hur mycket man har gått upp denna gång.
Men det spelar ju ingen roll, det motionerar man bort sen med alla prommenader med barnvagnen.
Nu ska jag ta & slappa i soffan en liten stund innan jag ska läsa godnattsaga för Wilma. Sedan blir det en tidig kväll för mig, är så trött. Nä, nu väntar Wilma på mig, bäst att sluta.


Kommentarer
Postat av: Anna

God jul på er också! Och gott nytt år! Ja, hoppas verkligen att vi ses på BB. Bara klockan slår över till 2010, så får det gärna sätta igång för mig. Då ska jag minsann ta till alla knep jag har hört talas om... Tycker fortfarande att det går fint, men längtan blir ju större för varje dag. Sova går väl sådär, vakar ofta. Men det är väl bra att vänja sig.



Nåväl, ses vi inte på BB så hoppas jag att vi syns på vägarna, känns bra att så småningom börja ta tag i lite promenader. Har idag jobbat sista dagen på kontoret. Frihet!



Ses och hörs! Anna

2009-12-23 @ 23:11:15
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej hopp! Drömde inatt att ni åkte in, sanndröm eller bara nonsens? Hoppas ni har haft en bra jul. Vi har haft det härligt, men det känns skönt att den snart är över så BF närmar sig lite... Ska äntligen hämta vagnen på måndag, längtar som bara den. Hörs!

2009-12-26 @ 14:17:03
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0