Torsdag

Idag har jag jobbat & Wilma har varit på dagis. Skönt att det inte blev någon långvarig feber, nu är hon frisk & var faktiskt glad när hon kom på dagis & fick träffa kompisarna & få busa. Hon var ganska rastlös i går när vi var hemma hela dagen, men jag ville hålla henne inne eftersom hon har varit febrig & snuvig. I kväll har vi haft öppet till klockan 20.00, har varit tjejkväll på bojn. Så jag känner mej faktiskt ganska så trött nu när man sätter sig ner & tar det lungt. Kul att träffa & hinna surra med dej en stund ikväll Fia! Du var ju sugen på att dansa när du såg filmen Mamma Mia. Temafest framöver?...vad säger du? Du & jag som ABBA med glitterkjolar & platådojor! Det skulle vara riktigt kul!
Nu är det riktigt höst ute, det är så fint med alla färgerna ute. Skulle behöva ut med kameran & fota lite mera. Det har ju varit så varmt också. Hoppas det blir fler sådana dagar. Nu ska jag gå & sova. I morgon är det jobb igen som väntar.

       
Jag har tagit kort på mormors äppelträd. Har faktiskt tänkt göra tavlor av dom. Skulle nog bli fint i vardagsrummet där jag ska göra min fotovägg. Bara det blir av, har tänkt det länge. Men nu ska det bli av!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hejsan Lina!

Självklart vill jag ha en temafest med ABBA, vi ska dansa hela natten lång (eller så länge vi orkar) :-)

Hade riktigt trevligt med er på jobbet, alltid lika roligt att prata med er. Kommer kanske in igen...



Hoppas dagen på jobbet varit bra.



Ha det bäst / din kompis Fia

2008-09-26 @ 10:44:43
Postat av: Malin ( där borta i Boden..tihi..)

Snygga kort! Kanske skulle anlita dig för lite nytt och snyggt hemma på mina väggar oxå :-)

Temafest låter kul! Men du; e ju nyfiken på vad som hänt under veckan :-)



Ha det så bra! Kram //Malin

2008-10-03 @ 10:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0